280. Roczek Szydełkowego Luzika

Dziś mój blog kończy Roczek!



 Z tej okazji chciałam serdecznie podziękować
wszystkim Odwiedzającym Czytelnikom, którzy znaleźli chwilkę, by zagościć na mojej stronie.
  To mój pierwszy blog, ale mam nadzieję, że jeszcze przyjdzie mi kilka pomysłów, by dalej go prowadzić i aby był tak dorodny jak ta złota świnka z Krakowa.
Na moim blogu pojawiły się wszystkie moje prace, które już od długiego czasu wykonuję i te na bieżąco, które akurat schodziły z szydełka. Część postów zawiera parę praktycznych wiadomości z ziołolecznictwa i mam nadzieję, że będę dalej kontynuować te wątki. 


Przed nami lato - ja namiętnie wykonuję teraz ażurowe sukienki, z kordonka, bawełny, cieńsze, grubsze nici i sprawdzam nowe włóczki, wdrażam nowe pomysły. I tak bardzo żałuję, że mam tylko dwie ręce, bo pomysłów pełno, a dzień zawsze taki krótki...
 Moje marzenie - kiedyś wykonać taki gigantyczny obraz krzyżykiem - jak ten na zdjęciu - Bitwa morska (1,5mx 90cm ok) , który od lat wisi w pewnej pasmanterii i budzi mój zachwyt.



 Pozdrawiam serdecznie i cieplutko, życzę wszystkim udanych letnich dni, a tym co dziergają i szydełkują wielu ciekawych prac do wykonania i radości przy tworzeniu tych pięknych dzieł.
Krista




Komentarze

Prześlij komentarz

Serdecznie pozdrawiam wszystkich Komentatorów i dziękuję za wpisy.