27b. Chabrowy melanż, ażur - poncho - shrug.

Wiosenne porządki. Ze starego - nowe. Postanowiłam przerobić moje błękitno chabrowe poncho (z postu 51a) na obszerny sweter z dużym ażurowym szalowym kołnierzem. Konstrukcja swetra przypomina tzw. shrug.


Poncho po rozpruciu dało mi kawałek dzianiny w kształcie prostokąta.Ten prostokąt złożyłam na pól wzdłuż długiego boku.


Tym razem rękawy miały być szerokie. Zszyłam je wzdłuż dolnego brzegu po ok 45 cm z obu stron, środek został wolny. Wywinęłam szerokie mankiety, które na stałe przyszyłam do rękawa.

 Na mankietach rękawów zrobiłam rząd ściegiem muszelkowym po siedem słupków w jedno oczko. A na środku, na powstałym obwodzie zrobiłam szydełkiem nr 7 szeroką koronkową bordiurę ( ok 40 cm).


 Powstał obszerny wygodny sweter z szalowym kołnierzem, wow!
pozdrawiam cieplutko, Krista

Komentarze

Prześlij komentarz

Serdecznie pozdrawiam wszystkich Komentatorów i dziękuję za wpisy.