model

model

6 czerwca 2016

57b. Dwa lata minęły... że hej!

Długo nosiłam się z zamiarem założenia bloga o moich dzierganych fantazjach i nie wiem kiedy już minęło dwa lata od momentu, kiedy napisałam pierwszy post !!! Szok i niedowierzanie - ale jednocześnie radość i duma, że mogłam podzielić się z Wami moimi dokonaniami w dziedzinie rękodzieła.
Cudowny jest ogrom tej dziedziny kobiecego hobby, który daje niezmierzone pole do popisu dla każdej z nas. Ja próbuję rożnych dziedzin twórczości - haftowane obrazy krzyżykiem, serwety, sweterki, torebki, kołnierzyki, chusty moje ulubione i szale, kominy i golfy, czapki , koronkowe żakiety, sukienki, kołnierzyki, tuniki, koce i narzuty... a teraz dla maleństwa tycie buciki. I nie ma końca moja ciekawość i zachwyt nad fakturą i kolorem włóczek. Chyba zabiorę ze sobą szydełko na tamten Świat, a może jaki Aniołek koszulki by chciał :)
   Serdecznie wszystkim odwiedzającym moje skromne progi dziękuję za te cenne minutki Waszego czasu, za miłe komentarze i ciekawe uwagi. To mi zawsze dodaje skrzydeł i sprawia ogromną satysfakcję.
Nie czekaj, teraz spełniaj swoje marzenia, odpoczywaj, zwolnij, ciesz się życiem! Ja zawsze chciałam malować i to ostatnio mnie bardzo zajmuje oprócz dziergania różnych robotek i mam sporo pomysłów do realizacji  - oby tylko czasu mi starczyło i miejsca na ścianach ;)
Moje najmłodsze Dziecko dziś nauczyło mnie fotoedytora i zrobiłam kilka prostych kolaży z mojej twórczości dla przypomnienia zrobionych robótek, oglądajcie, piszcie, klikajcie i szukajcie w sobie pasji!
Dziękuję moim najbliższym, którzy zawsze  kibicują mojej radosnej twórczości - buziaki dla Was:)
Pozdrawiam cieplutko, Krista







1 komentarz:

  1. Gratuluję drugiej rocznicy!!
    Na zdjęciach widać ogrom pracy, widać różnorodność technik.
    Bardzo mi się to podoba.
    Wśród zdjęć wyłapałam też obraz, który sama przed bardzo wielu laty wyszywałam. Wzór pochodził z "Anny".
    Pozdrawiam cieplutko:-*
    Jola

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie pozdrawiam wszystkich Komentatorów i dziękuję za wpisy.