57b. Dwa lata minęły... że hej!

Długo nosiłam się z zamiarem założenia bloga o moich dzierganych fantazjach i nie wiem kiedy już minęło dwa lata od momentu, kiedy napisałam pierwszy post !!! Szok i niedowierzanie - ale jednocześnie radość i duma, że mogłam podzielić się z Wami moimi dokonaniami w dziedzinie rękodzieła.
Cudowny jest ogrom tej dziedziny kobiecego hobby, który daje niezmierzone pole do popisu dla każdej z nas. Ja próbuję rożnych dziedzin twórczości - haftowane obrazy krzyżykiem, serwety, sweterki, torebki, kołnierzyki, chusty moje ulubione i szale, kominy i golfy, czapki , koronkowe żakiety, sukienki, kołnierzyki, tuniki, koce i narzuty... a teraz dla maleństwa tycie buciki. I nie ma końca moja ciekawość i zachwyt nad fakturą i kolorem włóczek. Chyba zabiorę ze sobą szydełko na tamten Świat, a może jaki Aniołek koszulki by chciał :)
   Serdecznie wszystkim odwiedzającym moje skromne progi dziękuję za te cenne minutki Waszego czasu, za miłe komentarze i ciekawe uwagi. To mi zawsze dodaje skrzydeł i sprawia ogromną satysfakcję.
Nie czekaj, teraz spełniaj swoje marzenia, odpoczywaj, zwolnij, ciesz się życiem! Ja zawsze chciałam malować i to ostatnio mnie bardzo zajmuje oprócz dziergania różnych robotek i mam sporo pomysłów do realizacji  - oby tylko czasu mi starczyło i miejsca na ścianach ;)
Moje najmłodsze Dziecko dziś nauczyło mnie fotoedytora i zrobiłam kilka prostych kolaży z mojej twórczości dla przypomnienia zrobionych robótek, oglądajcie, piszcie, klikajcie i szukajcie w sobie pasji!
Dziękuję moim najbliższym, którzy zawsze  kibicują mojej radosnej twórczości - buziaki dla Was:)
Pozdrawiam cieplutko, Krista







Komentarze

  1. Gratuluję drugiej rocznicy!!
    Na zdjęciach widać ogrom pracy, widać różnorodność technik.
    Bardzo mi się to podoba.
    Wśród zdjęć wyłapałam też obraz, który sama przed bardzo wielu laty wyszywałam. Wzór pochodził z "Anny".
    Pozdrawiam cieplutko:-*
    Jola

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie pozdrawiam wszystkich Komentatorów i dziękuję za wpisy.