18c. Czarny dywan szydełkowy - początek

Czarny, duży, okrągły - dywan. Dopasowałam tu wzór z paru serwetek, który już wcześniej wykorzystałam do robienia dywanu różowego z kawą, który zrobiłam jakiś czas temu z taśmy zpagetti. Trzeba ze dwa tygodnie czasu na jego wykonanie...
 Ten dywan jest największy z okrągłych jaki wykonałam, ma 1,5 m średnicy. Wykorzystałam do jego produkcji włóczki akrylowe w czarnym kolorze, po cztery lub trzy razem w zależności od ich grubości i szydełko nr 10.
Środek dywanu przypomina kwiatek, a potem dookoła powtarzam na przemian pełne rzędy ze słupków i niepełne czyli kratkę ze słupka i dwóch oczek łańcuszka. W trakcie pracy robótka zaczęła mi się marszczyć  - no i trzeba było pruć, aż do skutku, masakraaa
  cdn...
Pozdrawiam wszystkie Kobiety z całego świata w ten piękny nasz Dzień :)
   Krista






Komentarze