32c. Chusta majowa - jak zrobić rząd brzegowy

O tej chuście niedawno pisałam. Miałam zakończyć ją frędzelkami, ale jakoś mnie naszło, że może jednak będzie mała koroneczka. Narysowałam rząd 1 i 2, mam nadzieję , że w miarę czytelnie i można będzie sobie to odczytać. Wzorek jest prosty.
 1 rząd - zaczynam wachlarzykiem w oczku brzegowym (2 słupki, 3 o łańcuszka, 2 słupki), potem 3 o łańcuszka, o ścisłe w poprzedni rząd pomiędzy grupami słupków, znowu wachlarzyk itd.
2 rząd - 1 o łańcuszka, wachlarzyk w poprzedni wachlarzyk - (3 słupki, 3 o łańcuszka, 3 słupki), potem 3 o łańcuszka, o ścisłe, 3 o łańcuszka i o ścisłe w to samo miejsce, znowu 3 oczka łańcuszka i wachlarzyk (3 słupki, 3 oczka, 3 słupki). Wachlarzyk na oczku środkowym - oczko ścisłe, 3 o łańcuszka, 3 słupki, pikotek z 5 o łańcuszka, 3 słupki, 3 o łańcuszka, o ścisłe.


pozdrawiam cieplutko, Krista :)






Komentarze