17. Młyn romantycznie

Plany urlopowe. Uwielbiam polskie jeziora, łąki zielone, brzozy cudne wiotkie jak panny młode i ten obrazek akurat pasuje do moich wiejskich wakacji. Uroczy obrazek pt. Młyn wodny - robię już dłuższy czas z przerwami. Jest jeszcze w fazie realizacji, bo robi się dosyć trudno, mam jeszcze dużo pracy, a liście drzew ciężko się liczy. Mam nadzieję, że na urlopie znajdę wreszcie czas, by go dokończyć - taki jest plan. Moje dziecko już się nie może go doczekać, a trochę mi już zeszło.Widziałam też gotowe kanwy do nabycia - nie trzeba liczyć, ale ja wolę się pomęczyć na czystej kanwie. Wzór z Hafty Polskie - Złota Kolekcja 1/03. Wielkość 176x374 krzyżyki, a na mojej szarej kanwie ok 90cm x46cm, będzie duży (takie lubię najbardziej). W planie mam jeszcze dokończenie czarnej tuniki - sukienki i liliowej ażurowej bluzeczki na lato...


 Upalnie pozdrawiam. Krista

cdn...



Komentarze