52b. Szydełkowa torebka granny - wzór

Moja wesoła letnia torebka - na Dzień Mamy  :)

 

Powstała z jednego dużego kwadratu granny zrobionego szydełkiem nr 7 dosyć grubą włóczką. W środku wszyłam podszewkę w kolorze fioletowym, wyrobiłam boki oczkami ścisłymi wg schematu szydełkiem nr 5, przymocowałam rączki (prawdziwy bambus) - łącząc oczkami ścisłymi 10 rząd z 1 rzędem oczek ścisłych góry (mouth side na schemacie) i jest!


podszewka fioletowa

boki torby - oczka ścisłe

bok torby


 A wszystko przez te bambusowe kółka, które mnie tak zachwyciły, że musiałam do nich dorobić torebkę :) Torebkę można szybko zrobić - dajcie sobie kilka dni.
Można ją ozdobić kwiatkami, ja może jeszcze przyszyję jakiś duży fajny guzik dla ozdoby.Rada - podszewkę przyszyć lepiej przed wyrabianiem boków, gdy mamy tylko sam kwadrat...
Pozdrawiam cieplutko, Krista
... i doszyłam guzik ;)

 





Komentarze

  1. Super torba. Bardzo mi się podoba. No i te bambusowe uchwyty!! Sama w swoich przydasiach znalazłam kilka kompletów, które kiedyś kupiłam. Zastanawiam się teraz nad ich wykorzystaniem.
    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Te bambusowe rączki mają to coś, jakiś urok. Czasem jeden mały drobiazg decyduje o wyjątkowym charakterze wykonanej robótki. Z torby bardzo się cieszę i Tobie życzę fajnych pomysłów z przydasiów. Też pozdrawiam, K:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie pozdrawiam wszystkich Komentatorów i dziękuję za wpisy.