18e. Boba Fett portret akrylami malowany

Dziś coś z innej galaktyki ;)
Dla miłośnika sagi GW - portret jednego z jej bohaterów - Boba Fett. 
Trochę się nad nim namęczyłam, ale na szczęście podobny do siebie i w pełni bojowy;)
Długo zastanawiałam się jak go naszkicować na podobraziu. Zrobiłam sobie tej samej wielkości szkic na papierze, podzieliłam na równe kratki, tak samo poliniowałam podobrazie i potem kratka po kratce szkicowałam na płótnie i ta metoda się sprawdziła.
Można oczywiście jeszcze to i owo dodać, zapomniałam o paru drobiazgach, ale jak na pierwszy raz taka wersja jest dla mnie całkiem OK ...
Podobrazie płócienne 50 x 50  cm, farby akrylowe, werniks.
Pozdrawiam, Krista :)


Komentarze

  1. Moje klimaty!�� I dziewczyna namalowała techno space opera temat.!!!Brawo!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. hej - dzięki za słowa otuchy, bo trochę niepewnie się czułam w tym temacie, choć wychowałam się na sadze GW i fantastyka, fantazy są mi bliskie :) Ale malowanie to inna bajka. Obraz był wyzwaniem i jest dedykowany mojemu zięciowi, który jest zapamiętałym fanem BF. Pozdrawiam, K :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Serdecznie pozdrawiam wszystkich Komentatorów i dziękuję za wpisy.