45e. Chusta niebieska w czaszki

Pierwszy raz robię tym wzorem, od razu mówię, że dla mnie był dosyć trudny, wymaga stałej uwagi. Oczy i nos robimy jednym ciągiem. Cztery o ścisłe, pięć o łańcuszka na nos, cztery o. ścisłe. Teraz dziesięć o łańcuszka (pierwsze oko) i cofamy się by połączyć je o. ścisłym w poprzednie 5 o łańcuszka (nos) jeszcze raz nabieramy dziesięć o łańcuszka ( drugie oko) i zamykamy je o ścisłym w pierwszym z poprzedniego rzędu i jeszcze raz cofamy się, obrabiając każde oko po 10 o ścisłych i wychodzimy dalej w normalnym kierunku robótki, kontynuując rządek... Czyli robimy w jednym miejscu trzy rzędy jakby to był jeden. W następnych kolejnych rzędach już tylko modelujemy główkę czaszki - 16, 12, 8,6,4 o. ścisłych, przerabiając rzędy już pojedynczo jak leci.
Zgubiłam się tu parę ładnych razy, prułam i robiłam dalej. Ale dałam radę. Chusta w kolorze wyrazistym niebieskim, szydełko  nr 4, 1000m, dwa motki akrylu. Ta dam :)



 



Komentarze