3i. Filodendron - obraz akrylowy

 Filodendron - tak mawiała o nim moja babcia, teraz nazywany Monsterą. Bardzo lubię te kwiaty i wolę starą nazwę. To wdzięczny temat na obraz. Ostatnio maluję moje obrazki na tekturze, która też nieźle sprawdza się jako podłoże malarskie. Przekonałam się do niej w pracowni malarskiej, do której zapisałam się w zeszłym roku na zajęcia, by poznać z bliska arkana sztuki. Nareszcie mam na to czas. Przyglądam się dziełom z okresu postimpresjonizmu, fowizmu i ekspresjonizmu, samej próbując coś namalować w tym klimacie. Myślę, że pojawi się więcej takich moich prac inspirowanych tymi i innymi kierunkami sztuki. I oto moje kwiatki. Filodendron. Całość ma wymiar 50x60cm, farby akrylowe, podłoże malarskie tektura. Obraz jeszcze wymaga kilku poprawek, ale i tak już mi się podoba :)





Komentarze